Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 42

Thread: filmik po zakonczeniu s7.travian.pl

Użytkownik ChefLaMerde's Avatar

Default filmik po zakonczeniu s7.travian.pl

warto obejrzec z tego wzgledu, ze padł tu rekord def'a... dowodziłem naszą frakcją i dzięki wysiłkowi moich ludzi jestem dumny z owoców roku gry... filmik ten zrobiłem aby im podziękować

CuD GoT

miłego ogladania

Nowy użytkownik ZioomeQ's Avatar

Pomysł baaardzo fajny.
    Dużo dobrych raportów i wogóle...
    ale wszystko to jest takie troche nieczytelne, zamazane w niektórych momentach i trochę za szybko leci.
    Ale może być (7,5/10)

REP mile widziany :)

jeszcze dorzucę link do paczki userbarów mojej roboty

userbary
    wiekszość z nich jest na s7.travian.pl ale nie tylko

dodam jeszcze, że nie przyjmuję zamówień na userbary, sygnatury, avatary itd... mam pracę, rodzinę, nałogi, mistrzostwa europy i wogóle nie jestem grafikiem :)

i pozwolę sobie polecić wątek z naszego forum na s7
    http://forum.travian.pl/showthread.php?t=57731
    niedługo prawdopodobnie przestanie istnieć :(
    ale puki co jest tam sporo twórczości graczy z naszego serwera
    Last edited by ChefLaMerde; 14.06.2008 at 08:12:19.

Doświadczony użytkownik Kocur's Avatar

Przenoszę do tawerny s7.

Deff budzi szacunek, ale teraz tylko czekać, aż padną kolejne rekordy :)

W jakim programie robiłeś filmik?

Adobe Premiere Pro 7.0

Nowy użytkownik

tyle czasu film komponował Chef...i nic..nuda, flaki z olejem, nawet muzyka na poczatku pasująca do tematu potem robi się strasznie denna i nudnawa. szkoda byłoby nawet posta na to marne dzieło (i nie mówie o jakości- nie każdy jest grafikiem), gdyby nie pare manipulacji i kłamstw tam zamieszczonych: